Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 16:22:03 +0300

Tere!

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/06459 aadressile Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Metsaküla, Alo 
tuulik// Andrese tuulik// Arno tuulik// Gunnari tuulik// Gustavi tuulik// 
Imeliku tuulik// Jaama// Jaanuse tuulik// Johanni tuulik// Joosepi tuulik// 
Kaarli tuulik// Kaasiku tuulik// Kadi tuulik// Kalevi tuulik// Kiire 
tuulik// Kristeli tuulik// Kristi tuulik// Kuido tuulik// Lauri tuulik// 
Lible tuulik// Liiva// Maarika tuulik// Maikeni tuulik// Mardi tuulik// 
Marise tuulik// Mattiase tuulik// Moonika tuulik// Olavi tuulik// Oskari 
tuulik// Puhmi tuulik// Raivo tuulik// Raja tuulik// Reelika tuulik// 
Reilika tuulik// Siimu tuulik// Sopi alajaam// Tiidu tuulik// Tiiu tuulik// 
Toome tuulik// Tootsi mast// Tõnissoni tuulik// Veljo tuulik// Vändra 
metskond 106// 32// 55// 81// 98// Metsavere küla, 19211 Mõisaküla-Metsavere 
tee// Kõrgemäe// Maaslepa// Mändema// Pööravere turbatootmisala// 2// 
Rebaseoja// Tootsi alev, 8050001 Tööstuse tänav// 8050005 Põrgupõhja tänav// 
Tööstuse tn 13// Viluvere küla, Põldoja// 21// 6 (Tootsi Suursood läbiv 
juurdepääsutee, Sopi tuulepargi kompleksi juurdepääsuteed ja Tootsi 
tuulepargi juurdepääsuteed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamisele suunatud riigiteega ristumise 
lahenduse väljaehitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27115222>  (menetlus nr: 
447403), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus) või menetleja (ALDO PITSNER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister